Pomysł i nazwa "Magiczny Kuferek"
Zaczęło się od „MAGIC BOX”, czyli zwykłego – niezwykłego pudełka, które rozpoczynało moje zajęcia domowe, a czasami również przedszkolne(chociaż było to trudne ze względu na dużą liczebność grupy). W tym pudełku ukryta była jakaś niespodzianka – przedmiot, zabawka, książeczka - tematycznie nawiązująca do kolejnego spotkania. Dzieci zawsze na samym początku gromadziły się wokół MAGIC BOX podekscytowane i chętne do przeżycia nowej przygody z językiem angielskim.
To naprawdę działa, więc zapraszam!!! Tylko teraz „MAGIC BOX” – „MAGICZNY KUFEREK” będzie obecny na różnych zajęciach.
Ania Narazińska
Anna Narazińska - mgr pedagogiki
Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim, kierunek – pedagogika, specjalność - wczesna edukacja i nauczanie języka angielskiego. Podczas studiów prowadziłam również zajęcia z języka angielskiego w Gminnym Przedszkolu w Kolbudach oraz zajęcia domowe.
Pisząc pracę magisterską udało mi się połączyć teorię z praktyką. W części badawczej pracy wykorzystałam praktykę zdobytą w czasie zajęć z dziećmi i przeprowadziłam badania dotyczące sposobu przyswajania języka angielskiego przez dzieci w wieku przedszkolnym. Swoje doświadczenie wzbogaciłam wiedzą zawartą w podręcznikach (szczególnie anglojęzycznych) dotyczących nauczania języka angielskiego.
Jestem również absolwentką Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia w Gdańsku w klasie fortepianu. Na trzecim roku studiów przez kilka miesięcy prowadziłam rytmikę w Gminnym Przedszkolu w Kolbudach. Przez 6 lat współprowadziłam scholkę dziecięcą przy parafii św. Floriana w Kolbudach.
W 2015 roku uczestniczyłam w kursie gordonowskim organizowanym przez PTEEG oraz Fundację Kreatywnej Edukacji w Bydgoszczy i uzyskałam Certyfikat do prowadzenia zajęć umuzykalniających wg. Teorii uczenia się muzyki prof. E. E. Gordona. Od kilku lat z powodzeniem stosuję tę metodę w pracy z dziećmi w przedszkolu oraz prowadząc zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych.
Ponadto brałam udział w kursie doskonalącym nt. Metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne oraz szkoleniu Podróż do świata Batii Strauss.
Jestem mamą Julki, Kingi i Łucji, Franka i Tereski i od dłuższego czasu obserwuję jak procentuje stymulowanie językowe i muzyczne. Dzięki osłuchaniu z językiem angielskim – poprzez słuchanie i śpiewanie piosenek i rymowanek, wspólne zabawy ruchowe i dramowe oraz czytanie książeczek i słuchanie bajek anglojęzycznych – dzieci mają bardzo dobrą pamięć językową. Natomiast wspólne śpiewanie oraz rodzinne muzykowanie pomagają im w nauce gry na instrumentach.
Paulina Wąsowicz - mgr pedagogiki, logopeda
Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe z terapii logopedycznej. Przez kilka lat pracowałam w przedszkolu jako wychowawca i logopeda, a obecnie pracuję w szkole podstawowej prowadząc jednocześnie terapię logopedyczną.
Paulina Gierczyńska- mgr fizjoterapii, oligofrenopedagog, terapeutka Integracji Sensorycznej
Ukończyłam studia magisterskie z fizjoterapii na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie oraz studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz oligofrenopedagogiki. W 2017 roku ukończyłam szkolenie II-stopniowe uprawniające do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej. Od 2011 roku pracuję zawodowo, cały czas kształcąc się i poznając nowe metody pracy z najmłodszymi pacjentami.
Do tej pory ukończyłam takie szkolenia jak: kinesiotaping, masaż funkcyjny, punkty spustowe, kurs podstawowy koncpecji PNF, metoda dr Ackermanna, terapia ręki, osteopatyczne zabiegi lecznicze w pediatrii, wczesna diagnostyka małego dziecka, praca z dzieckiem prezentującym trudności pokarmowe o podłożu sensoryczno- motorycznym, skolioza- diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne, werbosensomotoryka.
Ewa Kruczek – nauczycielka baletu
Absolwentka Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Gdańsku. Obecnie studiuje pedagogikę baletową na Uniwersytecie Muzycznym im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Już jako mała dziewczynka pokochała taniec, a jej przygoda rozpoczęła się w ognisku baletowym. Robiąc pierwsze taneczne kroki marzyła aby zostać prawdziwą baletnicą. Nie mogło się to skończyć inaczej jak dostaniem się do dziewięcioletniej szkoły baletowej, tam rozpoczęła się ciężka praca i udział w spektaklach. Pierwszym widowiskiem z jej udziałem były: "Królwna Śnieżka i Siedmiu Krasnoludków" oraz "Don Kichote". Kiedy była w starszej klasie wystawiono z jej udziałem takie balety jak: "Bajadera" oraz "Romeo i Julia". Kiedy nie występowała wyjeżdżała również na warsztaty taneczne i poznawała inne techniki ruchu.
Po ukończeniu szkoły w 2001 roku rozpoczęła pracę w Operze Bałtyckiej, tam zdobyła doświadczenie artystyczne oraz uczestniczyła w innych niezależnych projektach. Tańczyła w spektaklach klasycznych i współczesnych takich jak: "Romeo i Julia", "Giselle", "Don Kichote", "Piotruś i Wilk", "Abalecadło", "Mane Tekel Fares", "Fantazja Polska", "Edith", "Tango Live" oraz wiele koncertów Sylwestrowych. Zatańczyła również Grand Pas de Deux z "Don Kichota" oraz Ostatni Walc w choreografii Romana Komassy na Gali z okazji Dnia Tańca. Wzięła udział w festiwalu sztuki nowoczesnej w Kassel w Niemczech tańcząc w spektaklu "Wspomnienie" Romana Komassy. Współpracowała również z teatrem w Niemczech przy operze "Adriana Lecouvreur". Natomiast w Operze Bałtyckiej brała udział w takich operach i operetkach jak: "Carmen", "Straszny Dwór", "Rigoletto", "Faust", "Księżniczka Czardasza", "Wesoła Wdówka", "Baron Cygański".
W 2008 roku założyła Szkołę Tańca Pasja, której wychowankowie zdobyli wiele sukcesów na konkursach oraz festiwalach tanecznych. Dwukrotnie wyreżyserowała spektakl „Dziadek do Orzechów” z udziałem pięćdziesięciorga swoich uczniów.
"Taniec jest piękną formą wyrażania siebie" - Gorąco zachęcam do otwarcia się na doznania jakie zapewni państwu obcowanie z tą sztuką.
Zapraszam - Ewa Kruczek